✔ Gratis verzending vanaf €50
Garantie & klachten
Ondanks het feit dat wij werken met merken die een goede kwaliteit garanderen, is het mogelijk dat je een klacht hebt. In dat geval hanteren wij het volgende:
- Behandeling is enkel mogelijk met een aankoopbewijs en, indien verkregen, een garantiebewijs.
- De garantietermijn is merk afhankelijk en kan dus verschillen.
- Een artikel wordt altijd ter beoordeling naar de leverancier gestuurd.
- Klachten ontstaan door onjuist gebruik of zonder inachtneming van het verzorgingsadvies kunnen wij niet in behandeling nemen.
- Verkleuringen, beschadigingen of breuk van het sieraad door onachtzaamheid of nalatigheid van de koper vallen niet onder de garantie.
Wanneer u een klacht heeft, kunt u deze mailen naar info@pracht.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Verzorgingsadvies
Jouw sieraad is met toewijding vervaardigd. Je hebt het met zorg uitgezocht en je wilt er lang plezier van hebben.
Draag het daarom niet tijdens het slapen, douchen, sporten, tuinieren of soortgelijke activiteiten.
Vermijd contact met o.a. water, parfum, haarlak en bodylotion. Zo blijft jouw sieraad langer mooi.
De zuurgraad van je huid kan na verloop van tijd eventuele verkleuringen van je sieraad veroorzaken. Al onze sieraden zijn nikkelvrij. Wij kunnen niet garanderen dat een sieraad geen metalen bevat die mogelijk een allergische reactie oproepen.
Wanneer oorringen niet goed meer sluiten, komt dat doordat je iets te hard op de steker hebt gedrukt. Dit kun je makkelijk verhelpen door met je duimnagel de steker een beetje omhoog te duwen, totdat de oorbel weer klikt. Zie hierover de video op onze Instagram @pracht_nl